»Trenutek ob pritisku na sprožilec nikoli ni tisti, ki ga umetnica izbere.«
»Umetnica se sprašuje, ali se lahko ustvari nostalgija brez temelja na realnem spominu in / ali osebnem.«
»Formulacijo spomina Rosc raziskuje skozi prevpraševanje meje med fotografijo in objektom, fotografiranim predmetom in njegovo postavitvijo v prostoru – fotografije, tako kot spomin, so pogosto polje za prirejanje resničnosti, kar poudarjajo dejanski objekti, razstavljeni ob fotografijah, ki velikokrat razkrivajo lažne dimenzije, materiale in funkcije.«
»Naj gre za pest frnikol, čopičev, plastično igračo ali staro kolebnico, v vpadljivo osvetljenih konstrukcijah postajajo vsi avtonomni subjekti.«
»S tovrstno sopostavitvijo želi Rosc opozoriti na nezanesljivost spomina in idealizacijo otroštva, predvsem pa na to, da sedanjost nikoli ne more obstajati neodvisno od naše preteklosti.«
»Igro v zabaviščnih parkih s performansom upodablja tajvanska umetnica Tai.«
»Avtoričin intimni pogled v naravno okolje je brez olepšav.«
»sopostavlja ustvarjalni praksi obeh umetnic, sinteza ene in druge pa predstavlja njuno sodelovanje«
»Kot pravi umetnica, je mogoče razstavo doživeti ali razumeti tudi brez njih.«
»Umetnica razmišlja o nepredvidljivosti življenja in človeškem iskanju ravnotežja sredi nepopolnosti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju