»Trenutek ob pritisku na sprožilec nikoli ni tisti, ki ga umetnica izbere.«
»Umetnica se sprašuje, ali se lahko ustvari nostalgija brez temelja na realnem spominu in / ali osebnem.«
»Formulacijo spomina Rosc raziskuje skozi prevpraševanje meje med fotografijo in objektom, fotografiranim predmetom in njegovo postavitvijo v prostoru – fotografije, tako kot spomin, so pogosto polje za prirejanje resničnosti, kar poudarjajo dejanski objekti, razstavljeni ob fotografijah, ki velikokrat razkrivajo lažne dimenzije, materiale in funkcije.«
»Naj gre za pest frnikol, čopičev, plastično igračo ali staro kolebnico, v vpadljivo osvetljenih konstrukcijah postajajo vsi avtonomni subjekti.«
»S tovrstno sopostavitvijo želi Rosc opozoriti na nezanesljivost spomina in idealizacijo otroštva, predvsem pa na to, da sedanjost nikoli ne more obstajati neodvisno od naše preteklosti.«
»sopostavlja ustvarjalni praksi obeh umetnic, sinteza ene in druge pa predstavlja njuno sodelovanje«
»Rad bi načel debato o tem, kako v muzeju predstavljamo umetnice 19. stoletja.«
»Umetnica za svoje akterke dogajanja in sogovornice skoraj vedno izbere ženske figure.«
»Umetnica z izjemno preprostimi likovnimi sredstvi ustvarja nadvse kompleksna dela.«
»Bistvo bi moralo biti ponovno odkritje umetnic, ki bi zdaj dobile zasluge, ki smo jim jih še dolžni.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju